Opzeggen en Adreswijziging

Voor al uw lidmaatschap zaken zoals verhuizingen, opzeggingen, overlijden, verkeerde gegevens, geen vispas ontvangen, geen rekening ontvangen, automatische incasso's, etc..  kunt u terecht op de volgende wijze:
via email: ledenadministratie@vispas.nl  of via telefoonnummer: 0900-2025358.

Raadzaam is als u reageert uw vispasnummer  te vermelden of bij de hand te hebben, en noem / vermeld de naam van uw vereniging ( HSV De Snoekbaars Baarn-Soest) of noem / vermeld ons verenigings nummer 386. En natuurlijk uw NAW gegevens.

Let op:

Opzeggen dient u voor 1 oktober van het lopende jaar te melden aan ledenadministratie VISpas.
Indien u na 1 oktober opzegt  moet u alsnog uw contributie voor het lidmaatschap ( en VISpas)  voor het nieuwe jaar betalen.

Na 1 oktober begint men met voorbereiding / werkzaamheden VISpassen voor het nieuwe aankomende jaar.
Medio half november start automatische incasso en het versturen van aceptgiro kaarten.
Vandaar vriendelijk verzoek om met opzeggen rekening te houden om dit voor 1 oktober te doen.