In Memorian PM De Rond

Peter heeft de strijd tegen zijn vreselijke ziekte moeten opgeven.
Hij overleed in de middag van 13 dec 2012.
Hij is na een moeilijke jeugd al op relatief jonge leeftijd met zijn Berty getrouwd, die hem ook steunde in het werk voor de club. Bij ons Ere-lid en oud- voorzitter zat de hengelsport er al jong in en zat in zijn twintiger jaren al in het bestuur van onze hengelsportvereniging. Hij heeft meer dan veertig jaar verschillende functies in het bestuur bekleed en heeft hiervoor terecht een ridderorde ontvangen. In 1988 kreeg onze vereniging de gelegenheid een visbotenhaven in te richten en eigenlijk zonder de steun van de andere bestuursleden heeft hij dit toch doorgezet. De haven was een beetje zijn kindje. Als we nu het resultaat daarvan zien, kunnen wij daar terecht trots op zijn.
Wij zijn blij, dat wij nog bij zijn leven zijn naam aan de haven hebben kunnen verbinden en in de toekomst kunnen terugdenken aan zijn inzet en vasthoudendheid.